zondag 18 oktober 2009

» Zomerpakket 10: 9 leuke flair tijdschriften. (bieden)

Ik verkoop de volgende 9 flair tijdschrifen bij elkaar (maar je kunt ze ook per stuk kopen), ze zijn in zeer goede staat : - Flair (3 juni 2008): - Ooit in My Body & Me, nu opnieuw in lingerie. \'Kijk hoe mijn lichaam veranderde\'. - Voetbal op tv? Balletjes op je bord! - Sexy naar het werk. Dé look die je opslag bezorgt. - Flair-modellen verklappen hun beautygeheim. - Straffe getuigenissen. Zon, zee & partnerruil. en nog meer... - Flair (8 mei 2007): - Celebs & Junkfood. De vreetbuien van Kylie en Co. - 48 badpakken voor elk figuur - 3 straffe verhalen. \'Ja, ik wil\'... voor zeven weken kort getrouwd. - Eindelijk slank, maar... \'Ik mis mijn kilo\'s\'. - Mijn tweede mama. 4 lezeressen over die onmisbare vrouw. en nog meer... - Flair (23 oktober 2007): - Hoe zou het zijn met... De slimste van de klas? - Julie (13) viel in de handen van een loverboy. - Zijn agressie, zijn grove taal... \'Ik schaam me voor mijn man\'. - De 7 huidzonden. - 4 lezeressen over hun succesplan: 1 maat minder voor de feesten. Kies de methode die bij je past. en nog meer... - Flair (8 januari 2008): - \'Mijn buik is écht weg\'. Lees Heidi\'s verslag van de operatie tot nu. - \'Wij willen naar Peking\'. 5 sportsters, kláár voor de Spelen. - \'Hoe kom je rond...?\' 3 alleenstaande mama\'s vertellen. - verrassende enquête, 2350 lezeressen openhartig over... \'Mijn ex\' en nog meer... - Flair (27 mei 2008): - Koffers en co. Zo pak je licht. - Voor dat perfecte lijntje. Dresscode: streepjesmode. - Botox op je 20ste (Vergeet het! Sméér gewoon) - Waarzeggers \"Wat hij zegt, klop zó dat het eng wordt.\" - Wanhoopspoging of wondermiddel? \'Een kind moest onze relatie redden\'. en nog meer... - Flair (18 nov. 2008): - \'Mijn papa is BV\'. - De 14 beautytrends van nú + zo draag je ze. - Helse buren. \"Mijn buurvrouw maakte mijn zoontje wijs dat die konijnenkeutels snoepjes waren. \'Proef maar.\"\' 5 lezeressen over dagelijkse horror. en nog meer... - Flair (26 februari 2008): - \'Ik slaap nog met een knuffel\'. - Op reis gaan als single? Yes! Top-tips van lezeressen. - 3 zinderende getuigenissen, \'Ik deed een triootje\'. - Eliza vertelt het alléén aan Flair. \'Mijn man pleegde vluchtmsdrijf.\' en nog meer... - Flair (12 augustus 2008): - De smoothies van Kate Moss, het geheim van Heidi Klum... Dé 9 Hollywood-Diëten. - Ja, dát jasje! 18 toppers, van leer tot trench. - \'Zo blij met de nieuwe ik\'. Wat een scheiding of een maagring kan doen. - Sophia\'s man werd als kind misbruikt. en nog meer... - Flair (17 juli 2007): - Sun-kissed tintje, azuurblauwe ogen. Zo krijg je die vakantiegloed. - Geheime adresjes van de Flair- stilisten. Ontdek ze zelf! - Lees zijn lichaamstaal. - Dé stof die alles verhult. \'n Droomfiguur in jeans. en nog meer... (verzendkosten aan de koper)\'
Do
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten