dinsdag 7 juni 2011

Ik ga mijn Elvis verzameling verkopen. Onderstaand volgt een lijst met Single en EP's die ik te koop heb.U kunt per stuk bieden, op meerdere exemplaren tegelijk een bod doen of op heel de verzameling. Het zijn teveel items om van alles een foto te maken. Hebt u vragen dan zal ik ze graag beantwoorden. Ik weet wat de objecten waard zijn dus kom niet met onzin biedingen die een belediging voor de nagedachtenis van Elvis zijn. Ik zal daar niet op reageren. Iedereen die serieus biedt krijgt een reactie. Ik laat de advertentie een aantal dagen op marktplaats staan voordat ik reageer. Het liefst verkoop ik de hele verzameling in een keer. Mensen die op heel de verzameling tegelijk bieden hebben dus voorrang en ik zal bij een eventuele acceptatie van een bod rekening houden met het totale aantal exemplaren. Verklaring van de afkortingen. Onder Staat en Hoes stat de toestand vermeld. ZG = Zeer Goed, onbeschadigd, vrijwel nieuwstaat tot ongebruikt, geen krassen en vegen op de plaat, heel mooie hoed G = Goed, geen krassen, hoes zonder vouwen en beschadigingen, alleen gebruikerssporen M = Matig, je kan zien dat de plaat is gebruikt, hoes heeft eventueel bijvoorbeeld een vouw of kleine beschadiging S = Slecht, hoorbare krassen, hoes met beschadigingen of scheuren ZS = Zeer Slecht, diepe krassen, lelijke hoes E = Eigen gemaakte hoes, met foto's uit tijdschriften (dat deed ik in de zestiger en zeventiger jaren ;-) als er geen hoes bij zat, komt eigenlijk neer op geen hoes aanwezig
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten